Chef
After a controlling owner pushes him too far, chef Carl Casper quits his position at a prestigious Los Angeles restaurant. As he tries to figure out what his next step should be, he finds himself in Miami. Carl joins forces with his ex-wife, best friend and son to launch a food-truck business, and the venture provides a chance to re-ignite his passion for cooking, as well as his zest for life and love.