Mean Girls
New student Cady Heron gets welcomed into the top of the social food chain by an elite group of popular girls called the Plastics, ruled by the conniving queen bee Regina George. However, when Cady makes the major misstep of falling for Regina's ex-boyfriend, she soon finds herself caught in their crosshairs.