Christmas Is Cancelled
Lidia and Manuel are trying to live their professional lives and to keep the romance alive, but Manuel's father moves in with them. Lidia is doing very well at her job, so much so that she gets a promotion which means moving to Monterrey, away from both families. On the other hand, Manuel's beer business is not moving forward and is close to failure.