Couture
Set against the frenzy of Paris Fashion Week, three women’s lives intersect: Maxine (Angelina Jolie), an American filmmaker facing a life-changing medical diagnosis who reconnects with a familiar collaborator (Louis Garrel); Ada (Anyier Anei), a rising model escaping a predetermined future in South Sudan; and Angèle (Ella Rumpf), a makeup artist working behind the scenes of the catwalks. Couture is a stylish and emotionally charged portrayal of the world of high fashion, ambition and resilience from acclaimed filmmaker Alice Winocour.