DogMan
From Luc Besson, director of classics such as LEON: THE PROFESSIONAL, THE 5th ELEMENT and THE BIG BLUE (Le Grand Blue) comes a film in the vein of TAXI DRIVER and AMERICAN PSYCHO. As a child, Douglas was abused by an abusive father who then threw him to brutal dogs. Instead of attacking him, they protected him and became his allies. Having become an adult, still traumatized and leading an outsider's life with his dogs, Douglas gradually sinks into a murderous madness.