Dollhouse
A night in the life of a group of street teens from Dublin's inner city who break into a house in an upper class suburb. The break-in quickly moves into a night of frenzy, driven by a series of revelations that will leave lasting marks on each of them, and resulting in an emotional conclusion that they will carry with them.