Emergency Landing
Emergency Landing is a 2023 Russian aviation film directed by Sarik Andreasyan, telling about the successful emergency landing of a passenger plane near Zhukovsky on August 15, 2019. The main role is a man, pilot Damir Kasimovich Yusupov, played by Egor Beroev. The film was released on March 16, 2023.