Exhuma
In Los Angeles, the renowned shaman Hwa-rim (Kim Go-eun) and her protégé Bong-gil (Lee Do-hyun) are commissioned with a hefty sum to meet the enigmatic descendants of a household afflicted by a peculiar illness. Sensing the ominous aura surrounding the ancestral grave, Hwa-rim urges for its relocation. The best geomancer in the business, Sang-duk (Choi Min-sik), and mortician Young-geun (Yoo Hai-jin), lured by the scent of money, join the team. The mysterious grave, situated in an unapproachable sacred ground, holds dark secrets. Though Sang-duk senses an ominous presence and initially rejects the proposal, Hwa-rim's persuasion ultimately initiates the exhumation, leading to a journey where the team must confront both supernatural forces and their own fears. Those that must remain buried have surfaced.