Final Destination 3
In the third film of the Final Destination franchise, high school student Wendy Christensen (Mary Elizabeth Winstead - The Ring Two) fails to stop the ill-fated roller-coaster ride that she predicted would cause the deaths of several of her friends. She teams up with schoolmate Kevin Fischer (Ryan Merriman - The Ring Two) in a race against time to prevent death from revisiting the survivors of that amusement park accident.