First Case, Second Case
While a teacher writes on the blackboard, a disruptive noise breaks the silence—but the culprit won’t confess. Two versions of what follows unfold: in one, a student gives up the troublemaker; in the other, a silent pact binds seven classmates who refuse to betray one another.