Flightplan
Academy Award (R) winner Jodie Foster (Best Actress, THE SILENCE OF THE LAMBS, 1991) gives an outstanding performance in the heart-pumping action thriller FLIGHTPLAN. Flying at 40,000 feet in a state-of-the art aircraft that she helped design, Kyle Pratt's (Foster) 6-year-old daughter Julia vanishes without a trace. Or did she? No one on the plane believes Julia was ever onboard. And now Kyle, desperate and alone, can only count on her own wits to unravel the mystery and save her daughter. From the producer of APOLLO 13 and A BEAUTIFUL MIND, FLIGHTPLAN is an intense, suspense-filled thriller that will keep you on the edge of your seat the entire flight.