Frankenstein
In this re-imagining of Mary Shelley's classic, Dr Frankenstein becomes Dr Victor Helios, who has found the means to prolong his life into the present. Portrayed as the villain, Helios has amassed a collection of monsters that are killing people in New Orleans. Detectives Carson O'Connor and Michael Sloane team with the doctor's first creation, Deucalion, to track down and stop the crazed evil scientist.