Generation Um
Generation Um follows a day in the life of John (Keanu Reeves, 47 Ronin) and his two beautiful friends, Violet and Mia (Bojana Novakovic, Edge of Darkness and Adelaide Clemens, The Great Gatsby), as they wander through their lives, immersed in sex, drugs and indecision. When John steals a video camera, he turns the lens on Mia and Violet. Navigating their daily routine of bars, crowds and New York City living, the girls open up about their past, revealing the decisions and doubts that led them to their escort-service lifestyle, leading all three to embark on a path of inspiring self-discovery.