Good Boy
The horrors of modern dating are scarier than ever in this twisted thriller. Sigrid thinks she's met the perfect match with the charming and handsome Christian, but there is one catch - he lives with a man who acts like his pet dog. Trying to be open-minded, Sigrid continues the relationship but begins to notice an insidious undertone to Christian. Maybe 'puppy play' isn't as innocent as it seems.