Good Kill
The film tell the story of a Las Vegas fighter-pilot turned drone-pilot (Ethan Hawke), who fights the Taliban via remote control for half of his day, then goes home to his wife (January Jones) and kids in the suburbs for the other half. But the pilot is starting to question the mission. Is he creating more terrorists than he s killing? Is he fighting a war without end? One soldiers tale with epic implications.