Goodrich
Art dealer Andy Goodrich, a man whose life is upended when his younger second wife leaves him and enters a 90-day rehab program while also threatening divorce. Goodrich takes charge of their nine-year-old twins, thrusting him into the world of modern parenthood for which he is deeply unprepared. With his career falling by the wayside, he leans on his grown and pregnant daughter Grace for support, and ultimately evolves into the father Grace never had.