Honey
Honey Daniels (Jessica Alba) is a struggling hip-hop dancer who's got all the moves, talent and relentless passion to succeed. She's been waiting all her life to show the world her dance moves and now her dream is just a step away. Inspired by the energy and music of the streets, she risks her shot at the big time to reach out, take a chance and make it on her own terms. Pulse-pounding music and awesome dance moves ignite this exhilarating story of passion, determination and finding the courage to follow your dreams. Also starring Mekhi Phifer (8 Mile) and featuring hip-hop sensations Missy Elliott and Lil' Romeo.