Hotel Artemis
As rioting rocks Los Angeles in the year 2028, an arms dealer, a French assassin, disgruntled thieves and an injured cop make their way to Hotel Artemis: a members-only hospital for criminals that's operated by a high-tech healer called the Nurse.