HOTEL LABAMBA
In the exclusive and secretive realm of HOTEL LABAMBA, MANAGER is tasked by the owner CHIEF to prepare the hotel for important dignitaries. When one of the dignitaries is found dead, everyone becomes a suspect. The killer must be uncovered before Chief's guests arrive. Can they solve the case and keep the scandal hidden in HOTEL LABAMBA?