Hunt for Eagle One: Crash Point
The Strike Force team is back in the action-packed sequel to The Hunt for Eagle One. Starring Theresa Randle (Bad Boys, Bad Boys II) and Mark Dacascos (Cradle 2 the Grave, Brotherhood of the Wolf). When terrorists take over a military base and steal an encoder that allows control over commercial airlines, Capt. Matt Daniels and Capt. Amy Jennings must find the terrorists and regain the encoder before it is too late!