Independence Day
In the epic adventure film 'Independence Day', strange phenomena surface around the globe. The skies ignite. Terror races through the world's major cities. As these extraordinary events unfold, it becomes increasingly clear that a force of incredible magnitude has arrived. Its mission: total annihilation over the Fourth of July weekend. The last hope to stop the destruction is an unlikely group of people united by fate and unimaginable circumstances.