Intruders
Although no one can see him, Hollow Face lurks in the corners, desperately desiring love but only knowing how to spread fear and hate. He creeps into the life of John Farrow (Clive Owen) after Farrow’s beloved 13-year-old daughter Mia (Ella Purnell) is assaulted in their home. The line between the real and the imaginary blurs as fissures start to open within the family unit. It seems that no security measure can keep Hollow Face out. From visionary director Juan Carlos Fresnadillo (28 Weeks Later) and starring Clive Owen (Children of Men), Intruders is a disturbing thriller where reality and imagination overlap.