Jackdaw
It was supposed to be a profitable job when motocross rider Jack Dawson agrees to fish a package out of the rough sea. But when he is betrayed and his younger brother has also disappeared, the only thing left for him to do is to turn against his employer. A hellish night lies ahead of him, leading him deep into the world of crime...