Kangaroo
Set in the heart of the Australian Outback, Kangaroo is a feel-good family comedy about a disgraced ex-TV star and a young kangaroo-obsessed girl who team up to rescue orphaned joeys. Their unlikely friendship and mission to save kangaroos become a life-changing journey for them both.