Look Who's Talking Now
Now that the kids finally know how to talk, this family is going to the dogs! Thanks to the unique voice talents of Danny DeVito and Diane Keaton as two canine comedians determined to turn the household upside down, LOOK WHO'S TALKING NOW is as fresh and funny as the original. John Travolta and Kirstie Alley return as the fun-loving parents whose marriage is put to the test when she loses a job and he finds one... with a lady boss who shows an over-active interest in merging. Loaded with one-liners and enough humor for kids and adults alike, LOOK WHO'S TALKING NOW proves that when it comes to comedy, it's a dog's life!