Machete
Left for dead after clashing with notorious Mexican drug kingpin Torrez, Machete has escaped to Texas, looking to disappear and forget his tragic past. But what he finds is a web of corruption and deceit that leaves a bullet in a senator and Machete a wanted man. Machete sets out to clear his name and expose a deep conspiracy. But standing in his way are Booth - a ruthless businessman with an endless payroll of killers, Von - a twisted border vigilante leading a small army, and Sartana Rivera - a beautiful immigrations officer torn between enforcing the law and doing what is right. Helping Machete even the odds are Luz - a sexy taco-truck lady with a rebellious spirit and revolutionary heart, and Padre – a priest who’s good with blessings, but better with guns. Carving a path of bullets, blood, and broken hearts, Machete’s quest ultimately leads him back to Torrez for an epic battle of revenge and redemption.