Move it! Move it! 4 pampered animals from New York’s Central Park Zoo find themselves shipwrecked on the exotic island of Madagascar, and discover it really IS a jungle out there! Ben Stiller, Chris Rock, David Schwimmer and Jada Pinkett Smith lead an all-star cast of hilarious animals, including four mischievous penguins and legions of lemurs. Its a film that you’ll go wild for again and again!