Jamie Foxx and Colin Farrell go deep undercover in the explosive, action-packed Miami Vice that "sets fire to the screen" (James Verniere, Boston Herald). When detectives Ricardo Tubbs (Foxx) and Sonny Crockett (Farrell) are asked to investigate the brutal murders of two federal agents, they find themselves pulled into the alluring and lethal world of drug traffickers. Michael Mann's Miami Vice is "sleek, powerful, dark and dangerous" (Geoff Pevere, Toronto Star).