Mission: Possible
This action-comedy is the story of rookie Chinese MSS secret agent Yoo Da-hee (Lee Sun-bin) on her first mission: gathering intelligence about the illegal smuggling of firearms into Korea. Private detective and former secret agent Woo Soo-han (Kim Young-kwang) gets involved in the case but due to his inexperience and clumsiness, he fights over small issues with Da-hee. Things become complicated when their witnesses are murdered and the two of them are left prime suspects.