Monster Hunt
In an ancient world where monsters rule the land while humans keep to their own kingdom, a baby monster, Wuba, is born to a human father and monster queen. When mortals and creatures alike set out to capture the newborn, Wuba's adventure begins. The cute baby monster Huba is the child of a human man and a monster queen, threatened by both monster-hating humans and monsters attempting to capture the new-born in an ancient world based on medieval China.