Nanny McPhee
In this wickedly charming tale, Emma Thompson portrays a mysterious woman with special powers who enters the household of the recently widowed Mr. Brown (Colin Firth) and attempts to tame his seven children. The children have managed to drive away 17 previous nannies, but as Nanny McPhee takes control, they begin to notice that their misbehaving has magical and startling consequences.