Nicholas Nickleby
Adaptation of Charles Dickens's novel. Nicholas Nickleby and his family enjoy a comfortable life, until Nicholas's father dies, and the family is left penniless. Nicholas, his sister and mother venture to London to seek help from their Uncle Ralph, but Ralph's only intentions are to separate the family and exploit them. He must then outwit his cruel uncle to reunite with his sister and mother.