Nishaanchi 2
After another stint in jail, Tony finds that Rinku, his one true love and hope, has been taken by his brother Dabloo. This shocks him into reforming, but Ambika drags him back into crime. In a final showdown, Tony meets his karmic end, while Manjari ensures Ambika finally faces justice.