Nomu
Nomu was chosen by the Film Federation of India to represent India at the Moscow International Film Festival. Eeshwar (Ramakrishna) an atheist is married to Parvathy (Chandrakala) who is a firm believer in snake god. Few people try to create a rift between the couple but how the snake spoils their evil plans forms the plot.