Operation Chromite
An epic action-war film based on a real-life operation, which, along with Normandy, is regarded as one of history's greatest landing operations. June 25, 1950, North Korea invades the South with the support of the Soviet Union. UN Command's Supreme Commander General MacArthur (Liam Neeson) plans a covert landing operation, codenamed 'Operation Chromite', which has a success chance of 5,000:1.