Pet Sematary
Dr Louis Creed and his wife, Rachel, relocate from Boston to rural Maine with their two young children. The couple soon discover a mysterious burial ground hidden deep in the woods near their new home. When tragedy strikes, Louis turns to his neighbour Jud Crandall, setting off a perilous chain reaction that unleashes an unspeakable evil with horrific consequences.