Phantom
Set in 1933 during the Japanese colonization of Korea, five people suspected to be the mysterious 'Phantom', an anti-Japanese resistance spy, are held in an isolated hotel. Under scrutiny by the authorities, the suspects snoop around and search each other's belongings to clear their suspicions. The action-espionage film stars Sol Kyung-gu, Lee Hanee, Park So-dam, Park Hae-soo and Seo Hyun-woo.