Piranha
Every year the population of sleepy Lake Victoria explodes from 5,000 to 50,000 for Spring Break, a riot of sun, drunken fun and sex-crazed mayhem! But this year, there’s something more to worry about than hangovers. When an earth tremor cracks open the Lake floor all hell breaks through: a million ravenous, razor-toothed piranhas that have been trapped for 2 million years. Surviving, evolving, waiting. These unstoppable killing machines hunt in packs: the first bite draws the blood, the blood draws the pack.