Presence
It's there before the family even moves in. It witnesses the family's most intimate uncomfortable moments. It navigates the family's new house at supernatural speed. It pays unusual attention to Chloe, the teenage girl who's neither her mother's nor her brother's favorite. It wants -- no, it needs -- something. And as time goes on, the presence pieces together how it might accomplish its goal. An unusual, unnerving, and emotional thriller from writer David Koepp and director Steven Soderbergh.