Rat Race
Outrageous stunts, hare-brained schemes and an all-star cast pack this return to the great ensemble chase comedy. Eccentric casino millionaire Donald Sinclair (John Cleese) invites a collection of random characters to race from Las Vegas to New Mexico for a prize of two million dollars. The contestants think its far too easy to be true- and they're right- everything that could possibly go wrong does, and soon even the most straight-laced among them are lying, cheating and back-stabbing to get their paws on the cash. Meanwhile Sinclair is organising another giant gambling game in which he lures his wealthy patrons to bet on the contestants and anything and everything else they can think of. The all-star cast includes the hilarious John Cleese, Whoopi Goldberg and Rowan Atkinson, and is directed by Jerry Zucker of the now-legendary Airplane and the Naked Gun series.