Relay
In Relay, Riz Ahmed plays a world class "fixer" who specializes in brokering lucrative payoffs between corrupt corporations and the individuals who threaten their ruin. He keeps his identity a secret through meticulous planning and always follows an exacting set of rules. But when a message arrives one day from a potential client (Lily James) needing his protection just to stay alive, the rules quickly start to change.