Sicario
From Denis Villeneuve, the Award winning director of 'Dune: Part 1 & 2', 'Blade Runner: 2049', 'Incendies', 'Prisoners' and 'Arrival' and the writer of "Wind River', 'Hell or High Water' and "Yellowstone'. In Mexico, SICARIO means hitman. In the lawless border area stretching between the U.S. and Mexico, an idealistic FBI agent [Emily Blunt] is enlisted by an elite government task force official (Josh Brolin) to aid in the escalating war against drugs. Led by an enigmatic consultant with a questionable past (Benicio Del Toro), the team sets out on a clandestine journey forcing Kate to question everything that she believes in order to survive.