Sniper: Special Ops
A Special Ops military force, led by expert sniper Jake (Steven Seagal), is sent to a remote village to extract an American congressman being held by terrorists. The mission is a success but Jake decides to stay behind to help an injured soldier. The rest of his squad are ordered to leave the men behind and go on with their mission, but they decide to disobey a direct order and return to rescue their colleagues. Outnumbered and outgunned, the squad must engage in a massive shootout against the enemy. Meanwhile, Jake utilises his expert skills to save them all from certain death. 'Sniper: Special Ops' is a high octane action film with Seagal back to doing what he does best.