Sorcery in the Big City
No matter what happens, Apple and I will always be together! It's the Christmas season, and Akari Kido is back in New York with her favorite teddy bear, Apple, for the first time in 15 years. Akari returns to take part in an officer exchange program with the NYPD, where her father once served in the line of duty, but it doesn't take long for her to run into a tricky sorceress named Liberty...