Spinal Tap II: The End Continues
Documentarian Marty DiBergi follows Spinal Tap as they prepare for a reunion concert. Joined by Paul McCartney and Elton John, they wrestle with their chequered past to put on a show that they hope will solidify their place in rock 'n' roll history.