Superman
The newly imagined DC universe with a singular blend of epic action, humor and heart, delivering a Superman who's driven by compassion and an inherent belief in the goodness of humankind. For those who own the film on digital, includes over 2 hours of bonus features. Director’s commentary, gag reel, and deleted scenes—now available!