Terminal
In the dark heart of a sprawling and anonymous city, two assassins carry out a sinister mission and a teacher battles a fatal illness, while an enigmatic janitor and a curious waitress lead a dangerous double life. Murderous consequences unravel in the dead of night as their lives all intertwine at the hands of a mysterious criminal mastermind who is hell-bent on revenge.