The Apprentice
Nominated for 2 Academy Awards (2025): "Best Actor" (Sebastian Stan) and "Best Supporting Actor" (Jeremy Strong). A young Donald Trump (Sebastian Stan), eager to make his name as a hungry second son of a wealthy family in 1970s New York, comes under the spell of Roy Cohn (Jeremy Strong), the cutthroat attorney who would help create the Donald Trump we know today. Cohn sees in Trump the perfect protégé -- someone with raw ambition, a hunger for success, and a willingness to do whatever it takes to win. From Ali Abbasi, the acclaimed director of HOLY SPIDER and the executive producers of THE TRIAL OF THE CHICAGO SEVEN, CAROL and FERRARI.