The Boogeyman
Tim is having a hard time relating to his girlfriend's family, as he is traumatised by memories of the horrific events he witnessed as a child in his bedroom. Jessica, his girlfriend, suggests he return home to face his demons. Tim may finally discover if the boogeyman he remembers taking his father was real or just in his imagination.