The Dead Lands
After his tribe is slaughtered through an act of treachery, Hongi, a Maori chieftain's teenage son, must avenge his father's murder in order to bring peace and honour to the souls of his loved ones. Vastly outnumbered by a band of villains, Hongi's only hope is to pass through the feared and forbidden Dead Lands and forge an uneasy alliance with the mysterious Warrior, a ruthless fighter who has ruled the area for years.